Mindenféle

Mindenféle

Babakocsi - miért ne multifunkciósat?

2016. október 30. - brumcsi

Ígértem egy korábbi posztban, hogy nemsokára írok arról, szerintem miért nem praktikusak a multifunkciós babakocsik. Természetesen mindez saját vélemény, másoknak lehet hogy ez a legjobb találmány, de nekem nem jött be.

Mégpedig azért, mert nagyon macerásnak érzem. Mi sokat utazunk autóval, vagyis legalább kétnaponta (ha nem gyakrabban) kell szétszedni, majd berakni a babakocsit az autóba, célállomáson kivenni, összerakni. Hazamenetel ugyanez. Arról már ne is beszéljünk, ha egy nap kétszer is kimozdulunk. Még egy gyerekkel is gyakran előfordult ilyesmi, de kettővel, mikor a nagy oviba jár, ahova be kell vinni és el kell hozni, tehát alap a napi 2× utazás, akkor már igazán nyűgnek éreztem.

Persze, egy kattintás és lejön az éppen használt felsőrész (mózes, sportrész, stb), ez mehet be a csomagtartóba, majd egy kattintás és összecsukom a vázat, mehet be ez is. Így leírva roppant egyszerűnek, kényelmesnek tűnik. Biztos én vagyok a lusta, de engem ez nagyon zavart. A fél évet a mózessel kibírtam, mert a mózest nagyon szerettem, de utána a második gyerekkel, amint lehetett vettem egy olyan kocsit, ami egykézzel, egymozdulattal összecsukható, és csak 6 kg (nem 16 mint a másik...).Azóta is imádom :)

Kezdő anyukáknak én a következőt tanácsolnám: próbáld meg a lehető legjobban felmérni, mennyit fogsz autózni, mennyit kell szétszedni-összerakni a babakocsit. Terveztek tesót? Oviba autózni fogtok? Hozzá kell tennem, hogy ezeket mi is megkérdeztük magunktól, mégis megvettük a multifunkciósat... Vagyis szerintem a tanulság az, hogy nem igazán tudod ezt előre felmérni! 

Egyre több helyen lehet úgy venni multiunkciós kocsikat, hogy pl. csak mózessel. Én ezt tanácsolnám, válassz csak egy mózest. Ha megszületett a baba, fél év alatt már fel tudod mérni hogy a valóságban milyen lett az "új" életed, mennyire érzed tehernek a multifunkciós kocsit, nem túl nehéz-e, nem túl nagy-e, stb. Kb. fél évesen a baba úgyis kinövi a mózest, vegyél akkor egy következő kocsit, amit már a tényleges igényeid alapján tudsz kiválasztani!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenfelebrumcsitol.blog.hu/api/trackback/id/tr6911837383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bohuš 2016.10.31. 10:39:41

Ugyanígy gondolom :-)

gmihaly621 2016.10.31. 10:39:43

Amikor Ti voltatok kisbabák, még nem voltak ezek a csilivili babakocsik. A mélykocsik olyanok voltak, amilyenek, a panorámást bérelni is lehetett, az volt a csúcs, mert hasra fekve is ki lehetett bámulni belőle. Az ülőhelyzetes, összecsukható chicco babakocsivall pedig egy szülő is jól tudott közlekedni, a sétabotszerű fogót könnyedén a vállra akasztva még mozgólépcsőzni is lehetett, a BKV-járművek lépcsőin könnyedén fel lehetett szökellni. De a konzumidiotizmus kiagyalói leszólták, most aztán vehetitek a méregdrága csiliviliket, amelyek egyáltalán nem jobbak, sőt...
süti beállítások módosítása